середа, 15 травня 2024 р.

 


🌾15 травня
Міжнародний день сім’ї👩‍❤️‍👨 встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 році, щоб привернути увагу громадськості різних країн на численні проблеми сім’ї як соціальної групи. Але для того, щоб досконало функціонувати, сім’я потребує захисту й допомоги. Тому в більшості держав постійно діють спеціальні програми, спрямовані на благополуччя й стабільність сімей.
🥰З сім’ї починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. Вона – джерело любові, поваги, солідарності та прихильності, те, на чому будується будь-яке цивілізоване суспільство, без чого не може існувати людина. Благополуччя родини - ось мірило розвитку і прогресу країни.
💙💛 Ще у 2023 році, в Україні День сім'ї святкували 8 липня, але ця дата збігалася з російським святом сім'ї, любові та вірності. У липні 2023 року, президент України Володимир Зеленський за указом № 455/2023 змінив дату святкування Дня сім'ї з 8 липня на 15 травня, що відповідає Міжнародному дню сім'ї, встановленому ООН у 1993 році. Таким чином, у цьому році, День сім'ї в Україні вперше буде відзначатися 15 травня.😉
💐У день сім’ї я всі бажаю, щоб кожен пам’ятав: Сім’я – найважливіше. Сім’я – це люди, які любитимуть тебе не зважаючи ні на що. Сім’я – це добро, підтримка, любов, затишок, добробут. Нехай у кожній сім’ї буде мир та злагода. Щастя всім!


Немає коментарів:

Дописати коментар