Шановні
користувачі!
На блозі нашої бібліотеки працює
віртуальна довідка - це відповідь на разовий запит віртуального користувача, що
містить бібліографічну та (або) фактографічну інформацію і здійснюється в
інтерактивному режимі.
Віртуальним користувачем вважається
особа, яка користується службою "Віртуальна довідка" сайту
бібліотеки.
Звертаючись до довідкової служби,
ви зможете отримати відповідь на питання, що вас цікавить у режимі віддаленого
доступу.
Будь ласка, уважно ознайомтесь з
правилами надання цієї послуги:
Хто відповідає на ваш запит?
На ваш запит відповідають фахівці
відділу обслуговування, які допоможуть Вам знайти інформацію про книги, статті,
Інтернет-ресурси, а також підібрати список літератури за конкретною темою.
Як задавати питання?
Для того, щоб задати запитання, Ви,
обов'язково маєте вказати своє ім'я та сформулювати Ваш запит. Формулюйте свій
запит якнайконкретніше - це допоможе оператору служби дати Вам правильну
відповідь.
Прохання не надсилати той самий запит
декілька разів.
У який термін ми даємо відповідь?
Усі довідки виконуються протягом
1-3 діб. Запити, що надійшли у суботу та неділю (а також у святкові дні), ми
намагатимемося виконати у понеділок (або в перший робочий день після свята).
На які запити ми не відповідаємо?
Пошук самих наукових, дипломних,
курсових робіт, рефератів та інформації комерційного характеру.
Запити, що не відповідають морально
- етичним нормам та суперечать чинному законодавству України.
Джерела виконання запитів.
- традиційний довідково-пошуковий
апарат;
- Інтернет - ресурси;
- архів виконаних довідок та інші.
Увага!!!!!
У разі порушення будь-якої з умов
"Віртуальної довідки" оператори мають право не відповідати на запит,
та (або) вилучити його.