пʼятницю, 13 травня 2016 р.

Безпечне батьківство

В районній бібліотеці для дорослих було проведено інформаційну зустріч з лікарем – гінекологом районної лікарні В.Варга «Безпечне батьківство», яка проводилася в рамках проекту «Майбутнє варто планувати». В ході зустрічі були обговорені питання репродуктивного здоров’я і планування сім’ї, використання сучасних та ефективних методів контрацепції, спрямовані на зміну ставлення молоді нашого селища до особистого здоров’я. Присутнім була надана можливість отримати коректну, сучасну інформацію щодо репродуктивного здоров’я і планування сім’ї. Інформацію, яка допоможе їм прийняти життєво важливі рішення щодо власного здоров’я та здоров’я тих, кого вони люблять. Обговорені питання планування вагітності, безпечних інтимних стосунків, погляд сучасної молоді на взаємостосунки з протилежною статтю. Всі учасники заходу отримали цікаві та корисні інформаційні матеріали: буклети (які надані програмою «Здоров’я жінок України») та листівки з телефонами гарячих ліній установ, веб-бібліографічні списки, які безпосередньо працюють з молоддю.






Немає коментарів:

Дописати коментар