четвер, 12 травня 2016 р.

Сім’я — святиня духу людського

Вулична акція родинного свята «Сім’я — святиня духу людського», яке проводиться в рамках проекту «Майбутнє варто планувати». Проект «Майбутнє варто планувати» реалізується Великоберезнянською районною бібліотекою у партнерстві з Благодійним Фондом «Центр громадських ініціатив» (м.Перечин) за підтримки Програми "Здоров’я жінок України", що реалізується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку. Метою даного проекту є підвищення поінформованості жінок та пар репродуктивного віку щодо прийняття рішення стосовно планування сім'ї та репродуктивного здоров'я, використання сучасних та ефективних методів контрацепції як альтернативи не планованій вагітності та абортам шляхом проведення широкомасштабної інформаційної кампанії на території Закарпатської області. В ході акції волонтери розповсюджували цікаві і корисні інформаційні матеріали про збереження репродуктивного здоров’я і використання сучасних ефективних методів контрацепції як альтернативи непланованій вагітності та абортам. В інтернет-центрі проходила зустріч з священиком Михаїлом Шипович. Діяла сімейна виставка народних умільців, майстер клас проводила майстриня Великого Березного Ярослава Керецман, цікава концертна програма. Жителі, гості селища отримали максимум корисної інформації та позитивних емоцій.





































Немає коментарів:

Дописати коментар