середу, 21 травня 2014 р.

«Моя сім’я, моя родина в житті та долі України»

Сім’я – це життєдайний осередок, що приводить людину на світ Божий, плекає найвищу цінність людства – дітей, цвіт нації, майбутнє народу, завдяки яким кожен батько і мати мають реальну можливість повторити та продовжити себе у своїх нащадках. Без роду немає народу.

15 травня в центральній районній бібліотеці для дорослих було проведено ряд масових заходів присвячених Міжнародному Дню сім’ї.

Метою Дня було: формувати у читачів почуття єдності родини та Батьківщини, почуття святості сім’ї поколінь, ознайомити дітей з оберегами української родини сімейними реліквіями кожного роду.

В програмі проведено родинне свято «Моя сімя, моя родина в житті та долі України», в якому взяли участь користувачі бібліотеки, учні 10-класу Великоберезнянської гімназії.

Про сімейні традиції йшлося в поетичній годині «Берегиня роду людського». Для користувачів оформлено виставку «Сім’я. Родина. Рід», у Інтернет – центрі відбувся перегляд фільму «Родина як зірка єдина».

У рамках реалізація проекту «Майбутнє варто планувати» за підтримки проведення широкомасштабної інформаційної кампанії на території Закарпатської області була надана можливість отримати коректну, сучасну інформацію щодо репродуктивного здоров’я і планування сім’ї в інформаційній годині «Сімейно – побутова культура». Інформацію, яка допоможе юнацтву прийняти життєво важливі рішення щодо власного здоров’я та здоров’я тих, кого вони люблять.


        15 травня також ми відзначали День української вишиванки. Вишивки – це символи, що уособлюють мир, щастя, радість. Їх дарують у найурочистіші хвилини в житті людини. Адже у традиційному українському рукоділлі, зокрема у вишивці – наявні символи – охорона і продовження родинного вогнища.

Немає коментарів:

Дописати коментар