пʼятницю, 17 травня 2013 р.

Акція "Майбутнє варто планувати"


17 травня на площі перед будинком культури було проведено акцію до Тижня сім'ї «Майбутнє варто планувати».  Метою акції було підвищення поінформованості жінок та пар репродуктивного віку щодо прийняття рішення стосовно планування сім'ї та ефективних методів контрацепції як альтернативи не планованої вагітності та абортам шляхом проведення широкомасштабної інформаційної компанії на території Великоберезнянського району.
Працівниками Великоберезнянської ЦРБ та ЦДБ було організовано виставку - конкурс сімейного фото  "Моя сім'я найкраща" та виставку малюнків "Родина очима дитини".



Працівниками районної дитячої бібліотеки було проведено родинне свято "Моя сім'я, моя родина в житті та долі України" та організовано сімейну виставку - хобі "Світ захоплень моєї родини".

У Інтернет - центрі Великоберезнянської ЦРБ було проведено зустріч з акушер - гінекологом районної лікарні Рогач Л.Ф. та здійснено перегляд відеороликів "Коли дівчина дорослішає" та "Як зароджується життя".

Також було проведено інформаційну годину "Здоров'я цінність нашого життя" адже 2013 рік оголошено роком фізичного здоров'я та екології  в Україні".

Вироби з лози сім'ї Баник 

Також було організовано конкурс на кращий малюнок "Моя сім'я". Кращі сім'ї було нагороджено грамотами та призами.



Немає коментарів:

Дописати коментар