четвер, 17 грудня 2015 р.

Здоровий спосіб життя людини: погляд, думки, висновки

   16 грудня 2015 року у районній бібліотеці для дорослих було проведено інформаційну зустріч з лікарем на тему «Здоровий спосіб життя людини: погляд, думки, висновки». Даний захід було проведено в рамках проекту «Майбутнє варто планувати», який реалізується БФ «Центр громадських ініціатив» м. Перечин, за фінансової підтримки програми «Здоров’я жінок України». 
Інформаційну годину було проведено з акушер - гінекологом районної лікарні Михайлом Михайловичем Кич.  Дана зустріч була присвячена питанню підготовки молоді до сімейного життя, пропаганда здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров’я. Лікар розповів про стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні.





      В ході заходу були обговорені питання репродуктивного здоров’я і планування сім’ї, використання сучасних та ефективних методів контрацепції, спрямовані на зміну ставлення молоді селища до особистого здоров’я. Присутні отримали інформацію, яка допоможе їм прийняти життєво важливі рішення щодо власного здоров’я та здоров’я тих, кого вони люблять. Обговорені питання планування вагітності,  безпечних інтимних стосунків, погляд сучасної молоді на взаємостосунки з протилежною статтю. 
     Всі учасники заходу отримали  цікаві та корисні інформаційні матеріали: буклети (які надані програмою «Здоров’я жінок України») та  листівки з телефонами гарячих ліній установ, веб-бібліографічні списки, які безпосередньо працюють з молоддю.


      Зустріч відбулась у довірливій атмосфері, присутніх було поділено на дві групи окремо дівчата та хлопці,  всі задавали питання фахівцю, які турбують сучасних підлітків і майбутніх матерів, жваво обговорювали „незручні” теми. 



      Під час заходу присутні мали можливість переглянути фільм про здоровий спосіб життя. Всі присутні отримали інформаційні буклети від волонтера, а також в доступній формі дізналися про дію контрацептивів. 

        


   
      Для всіх присутніх було організовано солодкий стіл.



     Присутні дякували за чудового організовану акцію та висловили побажання проводити такі акції і надалі.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар