середу, 30 березня 2022 р.

 


🇺🇦Зараз — кожен на своєму місці. Але ми всі разом. І ми неодмінно переможемо. Просто робімо свою справу добре!

🙏Молитва за Україну🇺🇦
Я молюся Богу за рідних
Та людей небайдужих мені.
Щоб щоночі на небі Всевишній
Зберігав їх солодкії сни.
Я молюсь за родину і друзів.
Що не кинуть мене у біді.
Що і в радості, в горі і в тузі
Будуть разом зі мною завжди.
Я молюсь за мою Україну,
За бійців, що гинуть на війні.
Бо треба захищати Батьківщину,
Коли загрожують їй вороги.
Я щовечора руки складаю ,
На колінах побожно стою,
І Всевишнього щиро благаю :
« Збережи Україну мою!».❤️

🌈Я за МИР
Я за мир. Я за вільну країну!
Я за те, щоб тюльпани цвіли.
Я за мир! 3а мою Україну
Я не хочу дощі, щоб лили.
Я...за мир. Проти бійок кривавих.
Проти сліз українських жінок.
Я за мир, блиск полів золотавих
За простий український вінок.
Я за мир! Адже бійки цікаві
Лиш для тих, хто жадає війни!
Я за мир, За усмішки ласкаві.
Я за тих, хто співає пісні!
Я за мир, Мир на світі усьому
Я не хочу жалю і страждань.
Я за мир. Я не хочу розлому -
Ось одне із дитячих бажань.
Я за мир. хочу миру в країні.
Хочу сонця барвисті стрічки.
Я за мир! Щоб збувалися мрії!
Я не хочу палити свічки...

Колективна робота дитячої редакції
«Акули пера» табір «Сонячний»






Немає коментарів:

Дописати коментар