четвер, 7 квітня 2016 р.

Шлях до здоров’я та довголіття

До Всесвітнього Дня здоров’я в районній бібліотеці для дорослих було проведено день інформації «Шлях до здоров’я та довголіття» в рамках проекту «Майбутнє варто планувати» який реалізується БФ «Центр громадських ініціатив» м. Перечин, за фінансової підтримки програми «Здоров’я жінок України».
На зустріч було запрошено лікаря сімейної поліклініки Ольгу Михайлівну Рущак. Дана зустріч була присвячена питанню підготовки молоді до сімейного життя, популяризація здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров’я молоді.
Під час дня інформації всі бажаючі мали змогу познайомитися з вкладкою інформаційних матеріалів та спеціальною літературою, яка була представлена на книжковій виставці "Майбутнє варто планувати" та переглянути соціальну рекламу «Майбутнє варто планувати» та відео «Шкідливі звички, їх вплив на життя і здоров’я людини» «14 фактів про здоров’я людини».







Немає коментарів:

Дописати коментар