четвер, 30 квітня 2015 р.

КІНОДРОМ

       29 квітня в Інтернет центрі районної бібліотеки  для читачів юнацького віку було проведено КІНОДРОМ в рамках проекту «Майбутнє варто планувати», що реалізується спільно з БФ «Центр громадських ініціатив» (м. Перечин), в рамках програми «Здоров’я жінок України». Під час кінодрому запрошені мали можливість переглянути: ролик соціальної реклами «Майбутнє варто планувати», документальний фільм «Як відбувається зачаття і розвиток дитини», продовжився кінодром переглядом фільму «Паліндроми».

середа, 29 квітня 2015 р.

ОГОЛОШЕННЯ!

                                Шановні великоберезнянці та гості В.Березного!
     Запрошуємо всіх бажаючих на презентацію книги нашого земляка Василя Юрійовича Канюка «Березо, березо, чом то ти біленька», яка відбудеться 6 травня о 10 годині у читальному залі районної бібліотеки. Ми чекаємо на Вас за адресою смт. В.Березний, вул. Шевченка, 2.

вівторок, 21 квітня 2015 р.

Надання відомостей з ЄДР через сайт Мінюсту

Впровадження електронних сервісів у частині реєстрації бізнесу відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)"
На виконання Закону України "Про внесення змін до деяких  законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)", відповідно до Наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 "Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 березня 2015 р. за № 349/26794 з  8 квітня 2015 року розпочали функціонування електронні сервіси Міністерства юстиції України у сфері реєстрації бізнесу.
Надана можливість юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, а також третім особам на отримання виписки щодо юридичної особи, витягу та довідки в електронній формі через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України.

Адміністративний збір за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата у такому розмірі:
- 0,05 мінімальної заробітної плати — за надання витягу та довідки з Єдиного державного реєстру в паперовій формі:

Отримувач : УК у В.Березн.р/В.Березнян. р-н/22012700
Код отримувача (ЄДРПОУ): 37321477 Банк отримувача:
ГУДКСУ у Закарпатській області
МФО: 812016
Номер рахунку: 31314300733037
 Код класифікації доходів: 22012700
60,90 грн. Адміністративний збір за видачу витягу з ЄДР,
 відомча ознака 33

Отримувач : УК у В.Березн.р/В.Березнян. р-н/22012700
Код отримувача (ЄДРПОУ): 37321477 Банк отримувача:
ГУДКСУ у Закарпатській області
МФО: 812016
Номер рахунку: 31314300733037
 Код класифікації доходів: 22012700
60,90 грн. Адміністративний збір за видачу довідки з ЄДР,
 відомча ознака 33

Адміністративні збори за державну реєстрацію ЮО ФОП

За державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців справляється адміністративних збір у такому розмірі:
- за проведення державної реєстрації змін, що вносяться до установчих документів юридичної особи, справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 мінімальної заробітної плати :
Номер рахунку: 31113170700037
Банк :ГУДКСУ у Закарпатській області
МФО: 812016
Код платежу: 22010300
Отримувач платежу: УК у В.Березн.р/В.Березн.р-н/22010300
Код отримувача (ЄДРПОУ): 37321477
60,90 грн. Адміністративний збір за проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи

четвер, 16 квітня 2015 р.

Онлайн сервіси Мін’юсту в цифрах

·         4,8 млн. послуг у сфері реєстрації бізнесу і майнових прав отримали громадяни у 2014 році. 1,3 млн. з них – це виписки, витяги, довідки. Більшість їх отримано у м.Києві (249 тис.), Дніпропетровській (125 тис.), Харківській (80 тис.), Львівській (67 тис.), Київській областях (66 тис.) Відтепер всі ці документи можна буде отримати он-лайн
·         Від 300 грн. – вартість корупційного «прискорення» черги у реєстраційному офісі без урахування адміністративних зборів. Он-лайн сервіси дадуть змогу зекономити до 400 млн. грн. щороку тільки за рахунок відсутності хабарів
·         До 50% часу витрачають реєстратори на роботу із виписками, витягами і довідками. Підготовка кожного документу складає близько 30 хвилин, тоді як електронний буде сформовано в режимі он-лайн. Без урахування часу на черги очікування, електронні сервіси зекономлять щонайменше 67,7 тисяч годин робочого часу для економіки
·         Електронні сервіси піднімуть Україну в рейтингу DoingBusiness – за показником легкості реєстрації бізнесу – з 76 на 12 місце, легкості реєстрації майна – з 59 на 35 місце
·         Сукупно із іншими законодавчими ініціативами, переведення низки послуг в он-лайн дасть змогу поліпшити інвестиційний клімат і залучити до економіки додатково до 30 млрд. грн., з яких понад 60% становитиме ефект від зменшення корупції

10 ЗАПИТАНЬ І ВІДПОВІДЕЙ ЩОДО ОНЛАЙН СЕРВІСІВ МІН’ЮСТУ

четвер, 2 квітня 2015 р.

Реформа реєстраційної служби

В рамках реформи реєстраційної служби, а також децентралізації відбувається передача частини державних функцій з реєстрації майна та бізнесу на місця.
В майбутньому за державою планується залишити лише функції:
       власника і адміністратора реєстрів;
       надання суб’єктам реєстрації допуску до даних реєстрів;
       визначення стандартів надання послуг з реєстрації.
Всі інші функції з реєстрації, по мірі готовності приймаючих суб’єктів, мають бути передані місцевим органам влади, нотаріусам, а з часом – банкам.
З 1 КВІТНЯ НОТАРІУСИ ОТРИМАЛИ ПРАВО ПРОВОДИТИ РЕЄСТРАЦІЮ ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК СІЛЬГОСППРИЗНАЧЕННЯ.
В Україні працює понад 7000 державних та приватних нотаріусів. Нотаріальна спільнота має своїх представників навіть у невеликих населених пунктах.
Реєстрація договорів оренди земельних ділянок сільгосппризначення завжди була однією з найгостріших проблем аграрних регіонів.

пʼятниця, 27 березня 2015 р.

Зміни в державній реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у зв’язку із прийняттям Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)"

Верховна Рада ухвалила запропонований урядом Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)". Відповідно до цього Закону передбачається внести зміни в ряд нормативних актів, що регулюють проведення дозвільних та реєстраційних процедур, зокрема і Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"– далі Закон.
Відповідно до Закону на посаду державного реєстратора призначається особа, яка має вищу освіту та відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством юстиції України. Державний реєстратор має посвідчення державного реєстратора та власну печатку, опис яких затверджується Міністерством юстиції України.
Державний реєстратор є державним службовцем. Оплата праці державного реєстратора визначається Кабінетом Міністрів України згідно із законодавством.

Зміни в державні реєстрації речових прав на нерухоме майно у зв’язку із прийняттям Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)

Верховна Рада ухвалила запропонований урядом закон про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція). Відповідно до даного законопроекту передбачається внести зміни в ряд нормативних актів, що регулюють проведення дозвільних та реєстраційних процедур.
Закон передбачає ліквідацію дозвільних центрів як окремої складової центрів надання адміністративних послуг, та надання адміністративних послуг з видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності через центри надання адміністративних послуг (зі збільшенням кількості таких центрів) та посилення відповідальності адміністратора за невиконання посадових обов’язків.
Також скасовується необхідність одержання дозвільних документів та повноваження органів влади щодо їх видачі шляхом внесення змін до законів України, які регулюють відносини у відповідних сферах господарської діяльності.